CONSULTANTA GRATUITA: Aveti nevoie de mai multe informatii? Nu ezitati sa ne contactati.
Operatiunea de deschidere a punctului de lucru presupune intocmire unui dosar de mentiune la Oficiul National al Registrului Comertului, din caruia de afla sediul social al firmei.
Ne vom ocupa de intocmirea dosarului, avand nevoie de urmatoarele documente:
In cazul in care aveti incheiat un contract de inchiriere pentru viitorul punct de lucru, iar proprietarul spatiului respectiv este o persoana fizica, contractul de inchiriere trebuie inregistrat la Administratia Financiara de catre proprietar.
Avand documentele de mai sus, vom redacta decizia asociatului unic sau hotararea adunarii generale a asociatilor, anexa de publicare in Monitorul Oficial, contractul de comodat, declaratia pe proprie raspundere model 2, cererea de inregistrare a mentiunii in Registrul Comertului, cat si documentele care stau la baza deschiderii punctului de lucru.

Oferta noastra include toate operatiunile necesare infiintarii firmei si nu are costuri ascunse.