In cazul in care intampinati dificultati in obtinerea acordului vecinilor
si al asociatiei de proprietari pentru gazduirea sediului social intr-un apartament
proprietate persoanala, va putem oferi gazduire de sediu social la cabinetul nostru de
avocatura pe perioada determinate de 6 luni sau 1 an, cu posibilitate de prelungire.
Totodata serviciul de gazduire sediu social se adreseaza persoanelor care
doresc infiintarea firmei in Bucuresti, dar care nu au o locatie proprie pentru
gazduirea sediului social.
Va aducem la cunostinta faptul ca potrivit O.G. Nr. 36/2006 si a Legii Nr.
325/2006 “autoritatile locale subventioneaza pretul energiei termice furnizata prin
sistemul de alimentare centralizata populatiei, respectiv pentru spatiile cu destinatie
de locuinta, celorlalte categorii de utilizatori (societati comerciale, institutii
publice, etc) fiindu-le aplicabil, pentru facturarea energiei termice, tariful
nesubventionat.”
In consecinta, pentru apartamentele in care se desfasoara activitati
comerciale, respectiv destinatia acestora nu mai este de locuinta ci sediu social, se
impune incheierea de contracte de furnizare separate de asociatia de
locatari/proprietari.
Asadar prin stabilirea sediul social intr-un apartament, se pierde
subventia la caldura si apa calda, proprietarul apartamentului urmand a plati cu 100%
mai mult decat un apartament in care nu s-a inregistrat un sediu social. Acest lucru
este raportat de catre administratorul Asociatiei de Proprietari catre R.A.D.E.T.
Prin serviciul de gazduire sediu social scapati de costuri
suplimentare prin pierderea subventiei la apa calda si caldura.